Vagar man hoppas??

forst och framst sa maste jag bara saga: MCFLY OM EN VECKAN. wohoo, ingen ar gladare an jag. Fiona and Tasha, what a time we'll be havin.

annars sa har jag stallt till det for man lite grann, kan skriva det har for ingen fattar lol. jag har gillat en kille hur lange som helst men det har aldrig blivit nat, jag har vart ihop med en men det ar inte langre och det ar samma sak med honom. grejjen ar den att vi kan inte gora nat for det staller bara till det med folk runt omkring. har redan fatt en tjej efter mig som hotar och massa saker. varenda kvall jag jobbar sa ar jag nervos bara for att hon ar dar. har nu inte atit riktigt pa en vecka. va fan ska jag gora???
det ar i sana har stunder som jag saknar Nettie hur jakla mycket som helst. ta det inte fel, saknar henne annars oxa men hon vet vad man skulle gora.

ialla fall, maste dra mig. har biljard tavling ikvall, vi kommer vinna ;)

X Kris

Kommentarer
Postat av: Nettie

Ååh älskling. Saknar dig med hur mycket som helst. Blä, vill bara kunna prata med dig i telefon hur mycket som helst.

Ska svara på ditt mail jätte snart. Det är så förbaskat jäkla mycket nu när jag har besök här.

Älskar dig !

2008-11-29 @ 13:16:40
URL: http://jeanettekanerva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0