Den går inte över!

ser inte ut som om att denna förkylning kommer försvinna inom en snar framtid. men men, jag visste att den skulle komma när jag åkte, eftersom det alltid händer samma sak. va gör man??

idag har jag vart en sväng hos Lotta och kollat igenom mina gamla saker som jag hade när jag bodde i Annelund. det är ganska kul att kolla igenom saker så för man hittar alltid nåt roligt som man inte kom ihåg att man hade. hittade bland annat en del kort och filmer, filmer som jag kollade på när jag var liten. har till och med kollat på en av dom idag, KULT. synd va att den va på VHS och bilden inte va så jäkla bra men man såg.

denna veckan som jag vart hemma har jag pratat med Nettie nästan varje dag på telefon. känns så konstigt på nåt sätt, har inte sett henne sen i januari och kommer förmodligen inte träffa henne på ett bra tag. men men, det är alltid kul att höra hennes röst sen hon är såååååå långt borta.

ialla fall.

x Kris


Kommentarer
Postat av: Nettie

Har varit jätte skönt att prata med dig också så ofta, det var längesen vi gjorde det !



Saknar dig !

2008-10-26 @ 23:01:16
URL: http://jeanettekanerva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0