Förkylning!!!!

verkar dom om det bara blir värre och värre. annars har jag haft en bra dag idag. har vart nere och sett brorsan, noel, benjamin och juli. alltid kul att träffa dom fast att Noel är "stor" nu och inte vill kramas eller nåt, haha. men jag fick tillslut några. tror att dom tyckte om sina saker oxå. benji gjorde det ialla fall, han vill till och med ha mer.
sen nu ikväll var jag hos erica och herman och käka. vi hade tacos som va hur gött som helst. var mycket trevligt att träffa dom igen. ser ju iofs erica på lördag igen eftersom vi ska gå ut.  tror att det kommer vara lite folk som kommer ut då. hoppas att man får träffa några gamla kompisar som man inte har sett på ett tag.

jaja, nu är det nog dags att sova..

x Kris

ps. ganska komiskt för tillfället. pratar med nettie på msn och hon är i america sen pratar jag med en kille som heter kev som jag känner från skottland och han är i nya zeeland för tillfället. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0