Lång dag!

borde verkligen gå och lägga mig men det är så skönt att bara ha "me-time" när alla andra har gått och lagt sig. alla kisar sover, det tog ett tag men nu så. haha, insåg precis vad klocka va så dom har sovit ett bra tag nu. Noel är en riktig gooing när Benjamin och Juli inte är i närheten. han berättade hur mycket han saknar mig när jag inte är här men att han inte vill berätta det för nån, haha. snacka om att vara cool inför andra.

imån blir det mycket att göra. det som står på listan är:

ha Noel, Benjamin och Juli till cirka fyra, fem.
träffa brorsan och Marina (hej då)
träffa morsan (hon är tillbaka från semester och då MÅSTE jag träffa henne. ORKA!!!)
plocka upp lillbrorsan och hans tjej och ta med dom tillbaka till Herrljunga.
åka till Hudene till familjen Karlsson (hej då)
packa väskan (tråkigaste som finns)
ringa massa samtal för att säga hej då.
översätta en engelsk grej som handlar om att byta bromsskivor på bilen (åt pappa)
lägga över kort på datan och lägga in en McFLY skiva på datan
hinna umgås med jessica innan jag åker

vet inte hur jag ska hinna med allt men det löser sig säkert. usch, nu blev jag riktigt stressad. ser ut som om att jag måste gå upp, hmm typ 7. kisarna kommer säkert vakna tidigt så det blir säkert bra.

WOHOO, åker hem på tisdag. jag vet att det kanske låter hemskt men nu behöver jag komma hem. har haft min tid här för denna gången. vet inte riktigt när jag kommer hem nästa gng men det kommer nog dröja ett tag. måste spara pengar. har ju fortfarande en bil att betala av i skottland. oh, min kära lilla bil. har stått ensam i över en vecka, men nu kommer jag hem :)   Enda skillnaden är att jag har tonade rutor och coolare fäljar

Baby, im comin back home!
oh, saknar nån såååååå otroligt mycket

dags att sova, ha det bra alla.

X Kris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0