Orkar inte mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag vet inte var jag ska ta vägen idag. är det inte en unge vid namn vilda så är det katterna eller staffan eller nåt annat. jag är så jäkla trött och allt jag bara vill är att sova men kan inte få ut dom JÄVLA katterna från mitt rum. sen så har man en jävla förkylning, har så ont i halsen och varenda gång jag hostar så känns det som om allt går sönder.
just nu vill jag bara åka hem där ingen bråkar med mig, där så länge jag gör mitt jobb så låter dom mig va. MEN, det är en vecka kvar och jag räknar ner redan.

imån är det fullspikat, först ner till brorsan och se den familjen, sen på kvällen ska jag till erica och herman och käka. ska bli trevligt att träffa dom igen..

jaja, ska försöka få kattjävlarna ut ur mitt rum nu.


xx Kris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0