Psykolog?!?!?! Familj

jag tror att jag kommer bli en psykolog i mitt nästa liv. jag har inte vart i en sån här depremerad situation på länge. man tror att man kommer hem till familjen och allt kommer vara glada (dels för att dom bara ser mig typ 3 gånger om året) och för att det går bra för dom med det mesta. men så är inte fallet i det dahlqvista samhället. nej nej, det är alltid nåt som är fel och det är si och det är så. FÖR FAN, SKÄRP TILL ER!!!!!! sen är man den näst yngsta i syskonskaran men ibland undrar man om det inte skulle vara jag som skulle vara den äldsta. kanske jag har det att tacka skottland för. att jag kom iväg och hittade mitt hem och växte upp så otroligt mycket. det beror förmodligen på att jag inte har familj där borta, eller det har jag väl på ett sätt men ni vet vad jag menar. det är helt otroligt vad man ändras när man inte har personer som man känt hela sitt liv runt omkring sig. TACK ALLA I SKOTTLAND som jag känner. i alla fall, nog om problem, nu är det dags att sova, ännu en dag imån.

x Kris

ps. du som är ung, om du nån gång får en möjlighet att åka iväg och pröva nåt nytt. TVEKA INTE!!!!!! packa väskan med en gång och dra. det är det bästa du nånsin kommer göra. familj och vänner, om dom är RIKTIGA kommer alltid vara där när du kommer tillbaka. ds

Kommentarer
Postat av: Nettie

Nu har jag läst dina inlägg i bloggen, massa roligt att du skaffat en sån och du får se till att fortsätta med den tycker jag =D

2008-10-23 @ 02:25:31
URL: http://jeanettekanerva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0