Update

ja, da va man hemma i skottland igen. det tog mig bara tre timmar fran prestwick och upp till tarland. hade raknat med minst fyra. speed is my second name, lol. hade nagra bud igar men annars gick jag och la mig tidigt. det ar inte likt mig men va hur trott som helst. traffade inte allt for manga men det va bara skont det.

pratade med syrran igar nar jag kom tillbaka. det ar jobbigt att hon inte mar sa bra och det ar jobbigt for jag kan inte gora nat nar jag sitter har langt bort i skottland. jag hoppas bara att det loser sig till det basta med henne och Vilda.

idag ar det dags att borja jobba igen. borjar klockan tre och slutar tolv. det ar biljard har ikvall sa det kommer vara ganska mycket folk. pa fredag ska jag nog ivag och traffa Fiona. har saknat henne. vet inte vad vi ska gora an, antingen ska vi bara dra till en pub och ha en drink eller sa kanske vi aker in till Aberdeen och gor nat dar. vet inte an.

va ute och gick idag oxa. det ar ganska kallt har, har till och med sno pa vissa stallen, men det va riktigt skont. va tvungen att ga ut och renska skallet ett tag. sen har jag ju ett mal att na sa maste borja trana lite nu. hade varm soppa nar jag kom tillbaka och det va hur gott som helst.

jaja, nu maste jag ivag och ta en dusch innan man borjar jobba. hoppas att jag kommer ihag hur man gor en pint och anvander kassan, men det brukar inte vara ett problem. hehe

ha det sa bra alla.

x Kris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0