Utgång

igår var det tgång som gällde. hade förfest här. erica, lars, david, johanna, morgan och marcus va dom som kom. jag tror att alla hellre hade stannat här än att gå till kärven men vi kom dit i vilket fall som helst. vi va ganska sena så vi va inte där så länge. träffade iaf Hamel och Anna.B, kicki 2 och lite annat folk. trodde att det skulle vara mer ue men så var det inte. dessutom så kände man sig ganska gammal några ggr för det va folk där som typ började skolan när jag slutade, så illa är det säkert inte men dom är några år yngre.

träffade johanna pennings igår för första gången på 8 år, va riktigt kul. sen träffade jag hennes lillebror oxå, första gången jag såg han så va han 6 år nu är han 19 och kör bil. vet inte om man ska skratta eller gråta när tiden går så jäkla fort. :) :(

idag ska jag på lillbrorsans kalas. det är en annan som växer för fort. han blev 18 i måndgs så ska dit och fira det. sen ska jag åka till min andra bror, den äldre, och hämta kisarna för jag ska vara barnvakt. ska ta dom hit till syrran så kan dom sova över oxå. jättebra.

nu är det dags för en dusch så att vi kommer i tid till kalaset.
ha det så bra så hörs vi senare.

X Kris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0