Can't wait

SNART AR DET SONDAG!!!! :) kommer vara ledig efter cirka tva veckors non-stop. ar aven ledig pa mandag, ska bli sa javla skont. ska bara ta det lugnt och va med Graeme. kanns som om att jag inte har kunnat vara med honom nat denna gangen bara for att jag har jobbat sa mycket. ska bli skont i vilket fall som helst. pa torsdag ska jag in till Aberdeen och kopa hans fodelsedags present och formodligen bjuda pa mat eller nat liknande. han fyller ar nasta lordag men jag maste jobba for vi har ett mega stort brollop den dagen. kommer jobba over tolv timmar varje dag nasta helg pga det. men men, det hander ju inte sa ofta sa man ska val inte klaga. ialla fall, min pojk kommer bli 30, hehe, borjar bli gammal den stackarn. tror att vi ska ha en BBQ mandagen den 4de, dan innan han aker ivag igen.. JAG VILL INTE ATT HAN SKA AKA. tre hela veckor!!!!!!!!!! men som sagt sa kommer tiden sakert ga ganska fort sa jag ska val klara mig bra. det som ar bra med det ar att jag far tre veckor med honom.. jaja, nu ska jag gora iordning mig for jobbet, hoppas att det inte kommer bli for mycket folk ikvall, orkar inte, kommer dessutom vara mycket iman for FUBAR ska spela i puben. men kommer ha mer hjalp sa det ska sakert ga kanon. ha det sa bra sa hors vi snart igen. x Kris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0