hmm... bra eller daligt????

pratade med syrran igar om Graeme. han vill att jag ska flytta in (vet inte nar dock), att vi ska forlova oss och till och med ha kisar. jag som alltid sagt att jag ska minsann inte skaffa en kille, jag kan vara singel hela mitt liv och bara ha kul.. detta har andrats en aning dom senaste fem manaderna.
aldrig i hela mitt liv har jag kant sa har for nan. jag ar beredd att gora allt jag bara kan for att behalla honom, han har fatt mig att inse att allt i livet inte ar sa illa som jag trodde. sa mycket som finns att gora..

maste sluta skriva annars kommer det bli ett mil langt inlagg,

ha det bra.

x Kris

ps. jag alskar Graeme sa mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0