Maste stada!!!

maste verkligen satta igang med att stada mitt rum men har tappat lusten precis. Jag kande verkligen for att gora det imorse. har istallet suttit och last en massa bloggar. ibland fattar jag inte hur sa manga har sa mycket bra att skriva om, jag skriver bara en massa skit som ingen formodligen ens orkar lasa. haha. men vem bryr sig egentligen? jag skriver ju bara sa att min familj och mina vanner i sverige vet vad jag sysslar med.

annars sa ar det valdigt mycket jobb, fragade ju om jag kunde fa mer timmar i puben och det fick jag. vet inte om det va ett smart drag eller inte for nu jobbar jag mer an 50 timmar i veckan. inte konstigt att jag kanner mig sa seg. men men, det blir ju pangar. tror min syster sa haromdagen att jag ut 15.000 i manaden, och det ar efter skatt. hur bra ar inte det? ska se till att betala av min bil och sadana saker, sen ska jag minsann spara en massa sa jag har det langre fram.. kan alltid vara bra att ha en sparkapital, man vet ju aldrig vad som hander.

om cirka tre veckor sa ar det Graeme's fodelsedag ocksa. det va meningen att jag skulle skicka ivag honom och tre andra till St.Andrews for att spela golf i nagra dagar men efter att jag va tvungen att betala sa jakla mycket pa att repara min bil sa har jag inte rad att gora det. han sa att han ville ha en klocka for den han har ar sonder men vi kom fram till att han kan kopa en sjalv nar jag har betalat tillbaka pengarna jag lanade av honom, borjan av juni om mina planeringar stammer. sa, nu ska han fa Guitar Hero world tour istallet. vi funderade pa om vi skulle kopa Wii men bestamde att det ar battre att kopa till PS3 som han redan har. ingen ide att kopa en annan konsol nar han redan har en.


Vill kopa den har till Graeme. Vad tycks?
 




hmm, jag maste nog satta igang nu, sa mycket jag maste gora pa min enda lediga dag. i kvall spelar Liverpool sa jag maste ha gjort allt innan det matchen borjar. 19.45 ar den sa det maste jag ju kunna hinna med.


anyhow, ha det bra alla sa hors vi snart igen.

x Kris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0