Mycket jobb

kanns som jag inte har gjort annat an att jobbat det senaste. det ar val iofs inte sa mycket annat jag gjort. i fredags jobbade jag 12 timmar, samma i lordags, igar jobbade jag 13(!) och idag va det 10. som ni kanske kan forsta sa har det vart en lang helg. iman skulle jag egentligen vart ledig men vi har begrvning sa nu maste jag jobba i nagra timmar ialla fall. ska forst plocka upp Johanna fran flygplatsen pa morgonen, sen jobba en stund, sen blir det nog en dusch innan fotbollen borjar.. och sa kommer ju my babe hem iman kvall oxa. han har bara vart borta 9 dar men det ar tillrackligt. saknar han sa mycket nar han ar borta. han kommer nu vara hemma i tre veckor, vilket i sin tur innebar att han kommer vara borta tre. vet inte hur jag kommer klara av detta men kommer val vanja mig vid det oxa.

om ett par veckor sa kommer det vara ett STORT brollop har. det kommer vara en VALDIGT LAAAAAAAAAAAANG helg med mycket jobb. men men, det kommer sakert ga hur bra som helst. man maste tanka pa pengarna man far och jag har ju en del att betala av om man sager sa. detta kommer ga med en valdans fart tror jag minsann.

insag precis att jag maste vara pa flygplatsen 9.45 iman vilket innebar att jag maste aka harifran 8.45 sa det ar en valdigt bra ide att lagga sig kanske. maste forsoka fa sa manga timmar somn som mojligt. man maste passa pa..

ha det sa bra alla.

x Kris










Jag och Graeme



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0