What a heat!!!

sa jakla skont att skottland antligen har sommar, det varsta ar att man kan ju fan inte sova. det ar sa varmt uppe i mitt rum. men men, man ska val egentligen inte klaga for borjar man sa blir det val regn men en gang.

nu ar det bara fem dagar kvar sa kommer mitt hjarta hem igen, tiden har val gatt ganska fort egentligen. han har ringt massa ganger denna tripen, sen skickar han ett e-mail varje dag sa det ar ju inte direkt sa att man inte har pratat med honom. han ska ringa iman igen da jag ar ledig. det ar enda gangen han kan ringa, annars jobbar jag. nar han kommer hem blir det en trip ner till edinburgh, kommer nog stanna dar i tva natter. hoppas jag ialla fall. ska bli skont att komma ivag igen, bara vi tva.

iman ska jag aven aka och traffa Lisa. hon har ett motorcykel kit som jag ska prova. hoppas att det passar. jag ska ju forsoka ta mitt korkort i host sa det kan vara bra att ha ett kit. ska forsoka aka ivag pa semester i host oxa. som det ser ut sa kan det nog bli Spanien. det kommer vara jag, Graeme, Alanna och Rick. Rick kanner en med en stuga dar som man kan lana. ska fira Alannas fodelsedag. men man vet ju aldrig vad som hander. kan handa att jag aker hem till Sverige igen, billigare sa, eftersom jag planerar att aka ivag nar jag fyller ar.

nu ska jag ner och ata innan jag borjar jobba. jobbar bara 3-9 idag, skont det.

ha det sa bra alla. love you Graeme

x Kris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0