en bra vecka?

ser ut som att denna veckan kommer bli ganska bra om jag ska vara arlig. har vart pa ganska bra humor hela veckan sa jag hoppas att det haller i sig. igar jobbade jag i koket under lunch. jag brukar ALDRIG laga mat som mitt jobb men det gick valdigt bra faktiskt. sen fick jag reda pa att jag ska pa en kurs nasta vecka for att bli en licens holder som det heter. hur coolt ar inte det eller? jag ar hur stolt som helst. det maste ju betyda att man gjort nat bra pa det har stallet.

ska snart aka in till Aberdeen och kopa lite saker som vi behover i helgen. det ar ett stort party pa G men allt som vi bestallde kom inte och eftersom jag ar sa snall och ar ledig idag sa aker jag in och fixar allt detta.

harom dagen eller kvallen eller natten, vet inte riktigt vad jag ska saga, sa pratade jag med Nettie pa msn. vi pratade om massa gamla minnen, sa mycket som vi va med om pa en valdigt kort tid. gud sa roligt vi hade. filmen som vi gjorde och alla brev vi skrev nar vi va arga pa varandra. satt uppe hela natten och spelade tv-spel eller kollade pa Dude, where's my car. tror att vi kollade pa den filmen en miljon ganger. kommer fortfarande ihag varenda line i den filmen, haha. vi planerade att vi skulle aka till Italien i ett hur och bara resa men sa akte jag ju till Skottland och da blev det ju inte av. synd det, tror att det hade vart grymt kul. men men, thats life.
jag har planer pa att aka ivag nasta ar nar jag fyller 25 och da ska Nettie med oxa. grymt detta. forhoppningsvis kommer den veckan vara kanon.

Graeme kommer hem om nastan tva veckor, lite mindre. vi ska aka ivag till Edinburgh for en natt. vi behover aka ivag bara vi tva nan gang ibland for att det ska vara alldeles perfekt mellan oss. ser fram emot det.

ialla fall, nu maste jag aka ivag sa att jag kommer hem nan gang idag :)

ha det bra alla.

x Kris

Kommentarer
Postat av: Nettie

Hihi, vi rockar verkligen! :D Många mer minnen ska det bli, och filmer ;P

2009-06-26 @ 13:05:35
Postat av: Mia

Vi ska uppåt i landet. Får se lite hur långt:) Händer i sommar för dig så?

När kommer du till Sverige igen då? Puss

2009-07-02 @ 12:04:16
URL: http://ronnisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0