happiness :):)

vet inte vad det ar idag men ar pa ett oerhort bra humor for en gangs skull. (jag brukar inte vara det nar Graeme ar borta) men idag sa ar allt ganska bra, an sa lange ialla fall. jobbade 9-12, nu har jag ett uppehall, ska borja klockan 5 igen och slutar klockan ett, eller nan gang efter det. beror pa hur mycket folk det ar och hur fort jag far ut dom fran puben. fick en liten present pa posten idag fran Graeme, sager inte vad det ar men jag gillar den :) han skrev ett mail till mig idag och han lovade att han ska ringa iman kvall nar han har slutat jobbet sa det galler att halla sig nagorlunda nykter sa att man fattar vad han sager, och sjalvklart sa att han fattar vad jag sager. haha. ser fram emot detta. saknar han sa mycket redan men det har NASTAN vart en vecka nu sa det ar bara tva kvar. inga bekymmer.

OHHH, jag har fatt nagra kanon nyheter idag. en av mina basta kompisar ar gravid. kan inte fatta det.. ser fram emot detta, hoppas bara att allt kommer ga bra for henne, tydligen sa har hon haft lite problem innan. ialla fall, tror att allt kommer ga bra sa fram emot det. barnvakt nummer ett kommer va jag :)

sen har jag fatt en kansla att jag inte kommer bo kvar i puben allt for lange till, tror att jag inom kort kommer flytta in till Graeme, kanns som det men jag vet inte. det beror pa om han vill det eller inte men han haller pa att gora massa andringar i sitt hus bara for att jag har sagt att det skulle va battre att ha det si och sa. kommer han fraga snart tror ni?? vet ej men jag kommer formodligen saga ja i vilket fall som helst.

nu maste jag fa iordning lite pa mitt rum innan jag gor iordning mig for jobbet. vill inte jobba egentligen men det ar inget jag kan gora at saken.

ha det sa bra alla.
x Kris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0