Once again

hmm, my babe is away again :( jag hatar nar han aker ivag. han akte igar morse och kommer vara borta i HELA tre veckor. jag vet inte hur detta kommer ga men jag blir val van efter ett tag. det blir bara svarare och svarare att saga hej da. trodde att det skulle bli sa men som syrran sa, vi kommer narmare och narmare varandra hela tiden sa det ar nog darfor. igar kunde jag inte halla tillbaka tararna. saknar han som bara den redan. det varsta ar dom forsta dagarna nar man gar och lagger sig, man saknar att ha nan jamte sig fast att man ibland, nar han ar hemma, onska att man kunde fa ha hela sangen och hela tacket for sig sjalv. men nar han val ar borta sa vill man bara ha han dar igen. och det hjalper inte direkt att kuddarna fortfarande luktar sa gott. usch, onskar ingen att fa ha det sa har. men men, det ar hans jobb och det ar inget jag eller nan annan kan gora at saken.

dom tre veckorna som han va hemma va helt underbara. fredagen efter att han kom hem sa akte vi hem till Sverige, va dar i en vecka. kunde stannat lite langre for tiden gick alldeles for fort men men, vi kommer aka dit igen sa det ar ok. val hemma sa va vi pa Liseberg, vi grillade massor, va hos Lotta och Mikael, va barnvakt at brorsans kisar och va allmant sociala. hemma i skottland sa gick vi ut nagra ganger, bio och middag med mera. han la aven nytt golv i tva olika rum i sitt hus. han sager att det ar mitt fel men jag bor ju inte ens dar sa hur kan det vara det?! haha.

jag vill kopa en ny bil oxa. har snart betalat av min gamla sa jag ska forsoka spara upp nu och sen salja den och kopa min nya drombil. det ar en Audi A3 Sportsback jag vill ha. men vi far se hur det blir med det. kanske behaller den jag har tills den inte gar att kora langre.

Chris och Bev ar ivag denna veckan igen sa jag ar hundvakt. den hunden kan verkligen ga mig pa nerverna, klockan sex vackte han mig imorse. NAE ON!!!! inte en chans att jag gar upp vid den tiden bara for att leka med honom, kom upp strax innan nio istallet. nu sitter jag har, klockan ar 10 och jag funderar pa om jag ska lagga ner huvudet en liten stund till, ga ner och kaka runt 12 och sen gora iordning mig for att borja jobba klockan tva. later som en riktigt bra plan for mig :) sa, off I go.


Vi hors snart igen.

x Kris


xXxXx Love you Graeme xXxXx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0