Fasen va tiden har gatt fort.

kanns som om det va igar som syrran bokade sin biljett for att komma hit. och da tankte jag : det ar ju evigheter innan hon kommer hit. men sa fel man kan ha. ska ner och hamta henne i Glasgow iman, och Johanna saklart. blir riktigt skrajsen faktiskt nar tiden gar sa jakla fort. va gor man med all tid?? jag har da ingen aning. man sover, ater, jobbar och mycket annat hinner man fanimej inte med. kanske far att jag jobbar i en ppub sa shiften ar valdigt mer annorlunda an dom skulle va om man hade ett vanligt vecko-jobb. men men, far val se till att gora mer nar jag ar ledig, ar ju sa mycket jag kan hitta pa har borta men aldrig gjort. dags att ta mig rejalt i kragen..

"The old me is Dead and Gone but the NEW me gonna be Alright" T.I feat. Justin Timberlake
Min favoritsang for tillfallet. vard att lyssna pa.

jaja, maste sova nu for ska upp tidit iman och har en lang vag att kora. ORKA!!!!

x Kris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0