wohoo

fick min laptop i veckan. sa jakla skont att man inte behover fraga sin boss hela tiden om man kan lana datan, nu kan jag anvanda den precis nar jag vill och det ar ingen som kan saga nej. ohh, min Graeme, han ar sa snall mot mig. har aldrig traffat nan som ser efter mig som han gor, har iofs aldrig traffat nan som vill vara med mig hela tiden eller som gillar mig sa mycket som han gor. sen har jag aldrig traffat nan som JAG gillar sa myckete. tror jag har hittat "The One" ar sa jakla glad :):):):):):)

denna veckan har gatt ganska fort maste jag saga. nastan helg redan. skont det. nasta vecka ar det semester som galler. min fodelsedag och allt :) idag va jag och Marshall ivag pa en turist tur. det va riktigt intressant for vi fick veta massa saker som vi inte visste, vi trodde att vi visste det mesta om Deeside men nej nej, det gjorde vi absolut inte. ska pa tva mer turer, en in till Aberdeen och en till runt Deeside, men pa andra sidan.




Min Graeme

saknar han sa mycket redan, men tiden verka ga fort denna gangen sa det ar ok. och syrran och johanna kommer ju nasta vecka sa det borde inte vara nat problem. skont att man ar ledig nagra dagar nar han ar hemma oxa. vet att jag maste spendera tid med syrran men anda:)

jaja, dags att sova kanske. ha det sa bra alla.

X Kris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0