Kanondag :)

har haft en kanon dag idag. forst och framst sa tankte jag att jag skulle sova ganska lange denna morgonen men eftersom jag har vart uppe sa tidigt hela veckan sa vakna jag givetvis tidigt aven idag. va uppe klockan nio, gick ner och hade frukost sen efter det sa gick jag till mitt rum igen och borjade rensa ur mina klader, det gick ganska fort och det blev massor som kommer skankas bort. battre att ge bort det an att det ar i garderoben och inte gor nan nytta alls. vissa saker som jag hade har jag nog inte anvant sen jag flytta hit. det va meningen att jag skulle aka ivag pa lunch med Alanna efter det men hon fasta hemma hos hennes mamma lite for lange. sa nar hon kom till puben sa bestamde vi att vi skulle kaka middag ute istallet. det sluta med att vi akte in till Aberdeen och at och sen gick vi pa bio, vi sag Fighter, en helt ok film.

idag va det meningen att Graeme skulle ringa runt halv sex men det gjorde han inte, sa jag tankte att nar jag pratar med honom nasta gang sa ska han minsann fa veta vad jag tyckte om det. MEN, nar jag och Alanna kom tillbaka till Tarland sa stog vi utanfor puben och hade en cigg nar min telefon ringde. jag tankte: vem fan ringer mig vid den har tiden. det va min alskling :) han forsov sig imorse, eller for ar det eftermiddag men eftersom han jobbar natt sa blir det morgon for han. sa jag kan inte vara arg pa han for att han inte horde av sig, det funkar ju inte.

sa nu efter en lang men bra dag sa ar det dags att sova. har precis haft en dusch och det finns inget battre an att krypa ner i sangen efter det, speciellt nu nar jag tvattat mina sangklader oxa. allt ar sa rent ocg fresht. :):)

gonatt alla och ha det sa bra sa hors vi snart igen.

x Kris

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Ja det ska bli såååååå roligt! Läängtar massor. Vad tycks om babysittern som jag köpt? :) Klart han kommer i håg dig!

2009-05-26 @ 14:53:34
URL: http://queenemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0