Usch

Har ett jobbigt uppdrag framfor mig. om en liten stund ska jag ga upp till kyrkogarden och lagga blommor. det ar Graeme som vill att jag ska ga at honom eftersom han jobbar. det ar hans brors fodelsedag idag men som ni kanske forstar sa finns han inte i livet langre. tror det ar nastan tre ars sen i sommar som han tog sitt liv. jag vill verkligen inte ga upp dit men det betyder mycket for Graeme sa jag ska. han sa aven att jag maste skriva mitt namn pa kortet. stackarn, jag vet att Graeme saknar honom hur mycket som helst men han den typen av person som aldrig sager en san sak. han gar aldrig upp till graven nar det ar ljust, endast sent pa kvallen eller liknande na ingen annan skulle ga upp dit. han har aldrig riktigt pratat med nan om vad som har hant, det ar sa han hanterar sana saker. men for nan manad sen sa oppnade han sig och beratta hur han kande och allt. oh, det ar sa svart.

nu ar det i stort sett bara tva veckor kvar sa har jag semester, ser verkligen fram emot detta, behover komma ivag ett tag och det ar annu battre att Graeme ska med mig. kommer bli skont att kunna vara med honom och ingen annan. tva veckor iman och vi ar pa vag :)
dom tva veckorna som ar kvar kommer innebara valdigt mycket jobb for dom andra har semester innan mig vilket i sin tur innebar att jag inte kommer ha nan dag ledigt innan min egna. nasta vecka aker Chris och Bev ivag sa jag ska ha Oscar har hemma. det ar bast for han att han inte kommer kaka upp mina skor eller liknande for da aker han ut med nosen fore.

ialla fall, maste satta igang nu, ska traffa Kerry efter kyrkogarden sa jag maste gora iordniing mig nu.
ha det bra sa hors vi snart igen.

x Kris



detta ar den lille vovven, taget forra sommaren, cirka 6 manader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0