varfor ska det vara sa svart?

jag vet inte vad det ar med mig for tillfallet. det enda jag verkar orka med ar att jobba. da tanker jag inte lika mycket pa Graeme, sa fort jag slutar och sitter och tar en drink med mina kompisar sa blir jag helt slut och uttrakad. jag vill sa garna att han ska vara har med mig. varfor ar det sa har? tre veckor ar en valdigt lang tid. jag borjade precis bli van vid tva innan han va tvungen att aka till en annan rigg. jag vet att han kommer vara hemma tre oxa men det spelar ju inte sa stor roll, han kommer ju fortfarande vara borta i tre. onska att han kunde ringa varje dag men det ar for dyrt och han ha sa mycket att gora under sitt shift sa nar han slutar sa gar han och tar en dusch och sen lagger han sig. han jobbar nattshift oxa sa det ar annu svarare for han att ringa eftersom jag da sover och nar jag ar vaken och jobbar sa sover han. USCH. sa nu jobbar han fran 7 pa kvallen till 7 pa morgonen, han kommer inte vara pa valdans bra humor nar han kommer hem men det gar over efter ett tag nar han blir van vid normalt liv igen.
han kommer hem tisdag den 26e och den 29de aker vi hem till sverige. ingen som laser min blogg anda sa det spelar ingen roll om jag skriver det har. sa i stort sett sa skriver jag bara for mig sjalv sa att jag far ut allt inom mig.
kanns som om allt har andrats det senaste, kompisen som jag trodde var narmast mig ar inte det langre, vet inte vad det ar for fel pa henne men jag orkar inte bry mig, har mer kompisar an henne, och battre oxa for den delen.

ialla fall, kanner for att satta pa en film nu, kommer formodligen somna innan den ar slut men det spelar ingen roll. kan vara bra att komma i sang i tid for en gangs skull.

ha det sa bra alla sa hors vi snart igen

x Kris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0