Vet inte hur

klockan ar nu halv ett och om det skulle vart riktigt sa skulle jag vart nastan i sangen nu men inte. av nan anledning sa tog en annan som jobbar har en bokning (vilket i sig inte ar fel) men dom kommer inte forran vid tva. sa vem aker pa att vanta? jo jag. jag gick fan inte med pa att sitta uppe sa lange. for det forsta sa va jag uppe klockan halv 7 och jobbade till halv tva, sen gick jag en lang promenad med Oscar, sa att jag inte skulle somna, sen va jag hos lakaren vid halv fem och sen jobba igen vid 6. jag ar hur trott som helst och vill verkligen lagga mig. borjar nio iman igen och jobbar till nio. 12 JAVLA TIMMAR!!!!! sen ar jag iofs ledig pa lordag men anda. ar ganska trott nu.

nu ar det inte langt kvar tills Graeme kommer hem :) langtar efter honom otroligt mycket nu. det ar nastan sa att det kanns som om att jag inte kanner honom langre. jag vet att det later dumt och att jag kanner honom men anda. tre veckor ar alldeles for lang tid tycker jag. tva va lagom. och iman ar det en vecka kvar tills jag aker hem. ska bli skont det oxa. skriver ner mitt schema for veckan som kommer :

FREDAG --- 9-21
LORDAG --- LEDIG,
maste stada ur min garderob
SONDAG --- 17-23
MANDAG --- LEDIG,
maste ga och fixa med roadtax, och kolla bilen innan jag kor ner till Glasgow pa fredag
TISDAG --- 12-21, MIN ALSKLING KOMMER HEM :):):):):):):) (L)(L)
ONSDAG --- 12-21
TORSDAG --- 12-23,
Gudars, elva timmar dan innan jag maste kora till Glasgow
FREDAG --- SEMESTER, aker harifran klockan 8.30



idag som sagt sa va jag och oscar ute och gick och han alskar att bada sa han hittade givetvis vatten. brukar va ok men denna gangen sa va vattnet inte direkt rent om man sager sa. han sag ut som en lerklump. sa gissa hur baksatet pa min bil ser ut just nu :/ och han luktade rent sagt SKIT. sa nar vi kom hem blev det ett litet bad for han. tog aven en bild av mig sjalv, haha ego. bilder kommer nedan. ialla fall, ska kanske forsoka borja stada nu sa att jag inte behover gora allt iman.

ha det bra alla sa hors vi snart igen.

x Kris


kolla in vattnet, haha





OH YEAH, hahahaha

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja! Varför inte? Hade varit jätte roligt. Hur har du det?

2009-05-23 @ 13:47:00
URL: http://queenemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0