vilken dag

vilken jakla dag jag har haft. igar sa ringde hur mycket folk som helst och ville ha rum sa vi va fullbokade. detta innebar att jag och Jenny (bev ar pa semester) va tvugna att vara uppe kl 7 sa det va da mitt shift borja. sen va det till att stada hela puben, efter det sa va jag givetvis tvungen att stada alla rummen for som stanna bara en natt sa jag slutade halv tre istallet for tolv. sen va det till att borja kl 5 igen och jag har precis slutat, kl ar nu halv 12. vi har aven lyckats bli fullbokade idag igen sa morgondagen kommer sakert se likadan ut. ska till lakaren iman oxa sa det blir till att stada allt fort. men det ska vi sakert klara av. ar ledig pa lordag sa det ska bli skont. ska forsoka fa iordning pa mitt rum, formodligen rensa min garderob for det behova. en miljon klader som jag inte anvander ialla fall. lika bra att gora sig av med det och kanske kopa nytt :)

ialla fall, nu ar det nog dags att stupa i sangen sa att man klarar av morgondagen utan problem.

ha det bra alla.
x Kris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0