What a weekend its been!!!

sammanlagt denna helgen sa har jag jobbat 46! timmar. det bara fredag till sondag. det bara for att det vart ett stort brollop och for att alla va lediga pa mandag vilken innebar att alla ar ute och super hela sondagen, SUPER-SUNDAY som dom kallade det detta aret. tror iofs att det va mer folk ute forra aret men det va tillrackligt med dom som va ute. i fredags jobbade jag 13 timmar, i lordags 18 och i sondags blev det 15. men men, maste tanka pa pengarna som man far.
igar akte min pojk ivag for att jobba igen, TRE langa veckor ska han vara borta. det har bara gatt en dag nu men jag saknar han sa fruktansvart mycket redan.. vet att tiden kommer ga fort men jag vill hellre att han ska vara hemma med mig hela tiden. nar han kommer hem sa ska vi aka pa semester, bara jag och han. ska bli skont att fa spendera lite tid bara jag och han. normalt sa ar det ju hur mycket folk som helst runt omkring oss sa det ska bli oerhort skont. kan vi behova for dom tre veckorna som han va hemma sa jobbade jag sa mycket sa hann inte riktigt se han sa mycket som jag hade velat. men men, thats life.
han fyllde aven ar i lordags och som alla andra killar sa ville han inte ha nat. ville forst kopa en klocka till han men det blv inte, sen pratade vi om att kopa WII guitar hero men sa blev det inte heller sa jag bestamde mig for att betala for hans semster och det va han riktigt glad for. han sa att han inte kunde fa en battre present sa det va lyckat :)

ialla fall, nu ar det dags att gora iordning sig for ytterligare ett arbetspass. kanns som om man inte gor annat an att jobba for tillfallet. iofs inget annat att gora nar Graeme ar borta. mm, LOVE YOU BABE.

ha det sa bra alla sa hors vi sakert snart igen.

x Kris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0