Vilken vecka

denna veckan har verkligen varit lang med mycket jobb. bossen ar ju som sagt borta sa det blir mycket. ha jobbat varje morgon och varje kvall. langtar tills jag far en ledig dag, har andra saker som jag maste gora innan Graeme kommer hem.
pa onsdag maste jag stada huset for det ser ut som kom och hjalp mig for tillfallet, sen pa kvallen ska jag till Cara och kaka middag. min favorit mat blir det :) nasta helg hoppas jag att jag har en kvall ledigt sa att jag kan ga ut med Alanna, hon fyller ar pa fredagen sa det kan va lite kul, bara jag och hon. NICE :)

anyway, nu maste jag ga och duscha innan jag borjar jobba, IGEN!!!!!

ha det sa bra alla.

x Kris


Kommentarer
Postat av: Mia

Jaha när ska man se dig nästa gång då?

2009-10-12 @ 16:44:35
URL: http://ronnisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0