Wow!!!!!!

gudars, ser att man inte har skrivit har pa ett tag. har vart sa fruktansvart mycket att gora pa jobbet och att man flyttade mitt upp i allt gjorde ju inte saken battre. men nu ska jag forsoka skriva lite oftare. ar det nan som laser mina inlagg??? 
 
ialla fall, vad har hant?! for och framst sa flyttade jag in med Graeme for nagra veckor sen. tog langre tid att flytta an vad jag trodde att det skulle men till slut sa. det gar hur bra som helst men det ar lite ensamt nar han ar ivag och jobbar men det ar nat jag visste innan jag flyttade in. saknar han dock nar han inte ar dar. sen ar det vissa saker som jag vill andra hemma hos honom, eller hos oss sager man val. han har sagt att jag far gora vad jag vill sa jag har funderat och funderat sa nu ska jag slanga upp mina ideer till honom och se vad han sager. om man sager sa har, man kan se att det har vart en singel kille som bott dar sjalv for valdigt lange. :)

just nu ar Graeme offshore, har vart borta i en vecka och har tva veckor kvar. nar han kommer hem sa aker vi till Barcelona i nastan en vecka. tror minsann att det kommer bli kanon. vi ska bland annat forsoka fa tag i biljetter sa att vi kan kolla pa en Barcelona match, om inte sa kommer vi ialla fall ga runt Nou Camp, det ar ju ett maste. sen blir det nog bara att slappa och ta det lugnt. det har varit valdigt upp och ner med mig och Graeme ett tag nu sa det kan nog vara bra att komma ivag bara jag och han ett tag. ingen som kanner oss alls denna gangen. kanon.

min boss ar borta denna veckan sa jag bor i hotellet denna veckan eftersom jag har fatt en promotion:) mycket att gora nar dom inte ar har men det ar sa det ar. man far tanka pa all extra pengar som man far, kan behova det nu nar man ska pa semester och sen maste fixa allt i hans hus. men men, its all good.


nu maste jag ivag, ska duscha och sa innan fotbollen ikvall, Liverpool spelar :)

ha det bra alla sa hors vi snart igen, jag lovar.

x Kris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0