Nastan dar

Nu ar det typ bara en vecka kvar tills vi ska aka till Italien. Vaskorna ar fardig packade eftersom dom ska aka med Charlie och Andrea pa onsdag redan. Detta var ju for att vi ska spara pengar nar vi flyger. Smidigt detta, skont att slippa vaskorna och sa. Ska aven bli sa jakla skont att fa lite sol. Men med varan tur som det ar just nu sa kommer det val regna hela javla veckan som vi ar dar. Haha, na, dags att tanka positivt.

Jag har annars hunnit med ganska mycket dom senaste dagarna. Stadat sa att det va fint och sa nar Graeme kommer hem. Han kommer antligen pa onsdag. Tre langa veckor har han vart borta nu sa kanner att det ar dags att han kommer hem nu. :) Iman ska jag stada lite mer och sen blir det jobb pa kvallen. Pa tisdag jobbar jag tidigare och pa kvallen tror jag att Johanna ville bjuda pa middag. Maste oxa fa over vaskorna och Graemes golfklubbor till C och A sa dom blir fardiga med bil packandet. Ska aven forsoka hinna med att tomma bilen. Pa onsdag ska jag namligen kora Chris och Bev till flygplatsen, dom ska aka till America i tre veckor. I samma veva sa blir det att plocka upp min babe.

Pa torsdag sa ska vi in till stan. G maste till tandlakaren och tror aven att han ska kopa nagra byxor och shorts som han ska ha med sig. Kanns som det ar sa mycket som man maste hinna med denna veckan men ar saker pa att jag lyckas pa nat satt.

Jaja, nu ar det nog dags att sova sa att jag hinner med allt som jag vill iman. Annars kommer det bli kris i kubik. Ha det sa bra alla. (Vet ju dock att det inte ar nan som laser denna blogg men det ar anda skont att skriva av sig nan gang ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0