Samma visa varje gang

Det ar sa mycket som har hant sen jag skrev sist. Jag kan inte ens komma ihag nar jag skrev sist men jag kommer sakert pa en hel del att saga har.
Forst och framst sa hittade jag ett nytt jobb, som jag redan har forlorat. Bossen dar va inte riktigt som hon skulle sa det va lika bra det kanske. Det enda jag gillade med det jobbet va hur jag jobbade. Va hemma vid fyra varje dag vilket innebar att jag kunde vara hemma med Graeme varenda kvall och bara vara som ett riktugt par.
Nu ar jag tillbaka och jobbar lite i puben. Jag har inte full tid dar men det spelar ingen roll. Det ar ialla fall nat. Det ar battre an att ga arbetslos.

Sen ar det en annan riktigt rolig "sak" som haller pa att handa. Jag ar gravid och vi kommer ha en liten kis i borjan av februari. Vi kommer inte kolla upp om det blir en tjej eller kille. Jag vet att det skulle vara lattare att veta sa att man kopa saker innan den lille kommer men det ar mer spannade att inte veta. Tror att Graeme skulle latt saga ja till att veta om dom skulle fraga oss. Om han verkligen vill veta sa kommer vi sakert fraga. Vi far se.

Om tre veckor ska vi aka till Italien i en vecka. Vi hade egentligen planerat att aka hem en svang till Sverige oxa men pga av kisen sa kommer inte det ga sa bra. Det far bli nar den lille har kommit. Iaf, vi ska till Italien med Charlie och Andrea. Dom ska vara dar lite langre men vi har faktiskt inte rad att stanna sa lange. Dom ska dessutom kora ner dit sa dom kommer ta vara vaskor. Det betyder att vi inte behover betala extra for att ta det pa fluget. Ohh, det ska bli sa jakla skont att komma ivag ett tag och forhoppningsvis fa lite sol oxa. Kan ju inte saga att det har vart mycket av det har denna sommaren.

Men men, nu ar det dags att sova. Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0