Bla di bla

Nu, efter ett valdans tag sa borjar vi fa iordning pa varat hus. Trippen som Graeme var hemma sa fick vi antligen riktig varme. Innan hade vi bara en kol eldstad men det tog hur lang tid som helst innan det blev varmt och det kostade som bara den. Dessutom sa damma den sa jakla mycket sa man kunde stada och en timma senare sa sag det likadant ut. Men men, nu sa har vi olja. Forhoppningsvis sa behover vi bara fylla pa tanken en gang om aret sa det kommer vi verkligen tjana pa. Och det blir varmt hur snabbt som helst. Vi ar verkligen overlyckliga.

Nu ar det vissa saker kvar att fixa och jag hoppas att vi kommer kunna gora det nar Graeme kommer hem igen. Det borjar bli lite ont om tid nu. Vi har nya dorrar som maste sattas upp pa overvaningen och varat gastrum maste goras om till ett barnrum. Det ska dessutom malas om sa det ar en del saker att gora. Spjalsangen och lite andra mobler ar i garaget just nu men jag vill verkligen fa in det i huset sa att det inte blir forstort. Graeme kommer den 24e nov igen sa det blir bara till att vanta tills han kommer.

Nu ar det bara 13 veckor kvar tills jag ar beraknad. Det ar skrammande hur fort det gar. Men en del sager att om man gar over tiden sa tycker dom att tiden bara har stannat och att det tar hur lang tid som helst. Skulle val vart battre om det va andra hallet. Vi ser verkligen fram emot att ha en liten kis har hemma nu. Tror att vi har bestamt namn nu ocksa, sa gott som ialla fall.

Jag vill verkligen att Graeme ska komma hem nu, tycker inte om att vara sjalv i hela tre veckor, men men, det ar ju inte mycket man kan gora. Skulle hitta ett jobb som ger samma pengar men pa hemma plan. Tank hur jakla bra det skulle vara. Men sa funkar det inte sa nu maste han jobba borta i tre javla veckor. Iofs hemma i tre ocksa men det kanns som om dom tre veckorna gar mycket mycket fortare. Saknaden nar han ar borta ar svar att forklara om man inte har en kille som gor samma jobb som han. Nar han val ar hemma sa vill jag bara halla honom hela tiden och pussa pa honom, det ar ju anda tre veckor som man maste jobba ikapp sig med. Haha.

Nej, nu maste jag satta igang sa att det blir nat gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0