Tiden gar fort

Dom brukar ju saga att tiden gar fort nar man har roligt men jag har kommit pa, smart som jag ar, att tiden gar fort aven nar maninte har sa roligt. Har haft ganska mycket ledigt nu det sista med tanke pa allt och Graeme ar borta sa da BRUKAR det ga langsamt men det va fan va tiden gar fort just nu. Har den senaste veckan "firat" att jag bott i Tarland i fem ar, igar hade jag och min man vart tillsammans i tva ar. Nu ar han som sagt inte hemma sa vi har inte gjort nat an men han lovade att vi skulle gora nat nar han kommer hem, vilket i sin tur ar redan om en vecka. Jag hanger inte med i svangarna kanner jag. Pa lordag ar det bara elva veckor kvar tills jag ar beraknad dessutom, och fem veckor kvar till jul. Me oh my.

Nar min man kommer hem sa ar det massor som maste goras. Jag har lyckats overtala honom att aka till IKEA sa det kommer ske den 2e dec. Bev och Chris ska dessutom med. Ska bli saaaa roligt.

Nu maste jag sova en stund for jag ska till barnmorskan iman 9.30 sen ska jag stryka at Bev i nan timme eller sa, sen blir det nog hem och sova en stund for pa kvallen ar det jobb igen.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0