Borta igen

Det ar sjukt hur fort tiden gar nu, Graeme ar redan ivag igen. Jag vet inte varfor men denna gangen var det riktigt svart att slappa av honom pa flygplatsen. Ville verkligen inte slappa taget nar han holl mig och tararna borjade rinna som inget annat. Kunde se pa stackarn att han inte visste vad han skulle gora. Det hander att jag ar ledsen nar han aker men det hander mest pa kvallarna nar jag ska lagga mig men denna gangen kom det som sagt i bilen innan han hann ga ivag. Hormoner som spokar kanske. Men men.

Vi hann ganska mycket dom veckorna som han var hemma dock. Var en vecka i Italien, eller nastan. Vi missade flyget i London ut till Pisa sa vi var tvugna att stanna dar en natt. Men det var ok, hade iofs hellre haft den dagen i Italien men det ar inget man kan gora at saken nu. Det var ialla fall en kanon vecka. Vi hann se mycket och vadret var kanon. Ville verkligen inte aka hem men det ar tyvarr for det mesta ett maste. Nu kommer det val inte bli semster pa ett tag.

Hade min 20 veckors scan forra veckan. Den lille ar ganska livlig av sig redan nu. Men GUD, vilka bilder. Man kan verkligen se sa tydligt nu. Skrammande att man ar halvvags redan. Tank, om cirka 20 veckor sa har jag och Graeme en liten kis har hemma. Ska bli sa otroligt kul.

Har kollat lite pa namn nu forresten. Jag vet verkligen inte langre vilka namn jag vill ha. Jag vet ett andra namn om det blir en kille, for en tjej oxa for den delen. Det ar bara det forsta som ar jatte svart. Har haft tva namn sen jag va typ 10 men nu vet jag inte om jag vill ha dom langre. Konstigt hur allt kan andras sa fort. Ialla fall sa finns det alldeles for manga namn sa jag vet inte hur vi ska lyckas valja ett. Det kanske komma samma dag som den lille fods. Haha, vi far se.

Ialla fall, nu ska jag snart sova for jag har en lang dag iman. Ska jobba en stund sen ville Johanna att jag skulle komma hem till henne en stund. Sen pa kvallen ska jag ut med henne, Fiona och Mandy och kaka middag. Skont att komma ut ett tag och kunna tanka pa nat annat an Graeme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0